I Pray for You中英對照
英文歌詞
I haven’t been to church since I don’t remember whenThings were going great til they fell apart again So I listened to the preacher as he told me what to doHe said you can’t go hatin’ others who have done wrong to youSometimes we get angry but we must not condemnLet the good Lord do his job, you just pray for them I pray your brakes go out runnin’ down a hillI pray a flower pot falls from a window sillAnd knocks you in the head like I’d like toI pray your birthday comes and nobody callsI pray you’re flyin’ high when your engine stallsI pray all your dreams never come trueJust know wherever you are, honey, I pray for youI’m really glad I found my way to churchCause I’m already feelin’ better and I thank God for the wordsYeah, I’m gonna take the high road and do what the preacher told me to doYou keep messin’ up, and I’ll keep prayin’ for youI pray your tire goes out at 110I pray you pass out drunk with your best friendAnd wake up with his and her tattoos…I pray your brakes go out runnin’ down a hillI pray a flower pot falls from a window sillAnd knocks you in the head like I’d like toI pray your birthday comes and nobody callsI pray you’re flyin’ high when your engine stallsI pray all your dreams never come trueJust know wherever you are, near or farIn your house or in your carWherever you are, honey, I pray for youI pray for you 中文歌詞:我已經許久沒去教堂了在妳劈腿前我過的都還不錯所以我決定聽牧師的箴言問他我該怎麼辦他說:你不該對傷害你的人心懷恨意有時我們會怨天尤人但我們不該如此就讓上帝解決,而你只需為她們禱告我祈禱妳的輪胎爆胎並且滾下山丘我祈禱花瓶從窗台掉落就像我期望的那樣擊中妳的頭我祈禱沒人在妳生日那天打電話祝賀我祈禱妳坐的飛機飛到高空時引擎熄火我祈禱妳的夢想都會幻滅甜心,就是知道不論妳在哪,我會為妳祈禱我很高興我找到上教堂的理由了因為我現在心情變好並且謝謝上帝的箴言我知道我將往前邁進並且做著當初牧師告誡我的話你繼續搞砸自己的生活,我會繼續為妳祈禱我祈禱妳的輪胎剛好在時速110時爆胎我祈禱妳和妳的死黨喝昏了起來時發現背上有他和她的刺青我祈禱妳的輪胎爆胎並且滾下山丘我祈禱花瓶從窗台掉落就像我期望的那樣擊中妳的頭我祈禱沒人在妳生日那天打電話祝賀我祈禱妳坐的飛機飛到高空時引擎熄火我祈禱妳的夢想都會幻滅甜心,就是知道不論妳在哪,遠或近在妳家或是在妳的車上甜心,無論妳在哪,我會為妳祈禱我會為妳祈禱



.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!



 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    xtwszffwgjrzh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()